dijous, 2 de febrer del 2017

MANEL NAVARRO

Manel Navarro ha estat seleccionat per TVE com a un dels candidats per anar a Eurovisió 2017. Els candidats per optar a representar a Espanya aquest any al concurs musical europeu, la meitat els escull el públic i l'altra TVE i faran la gal·la on finalment es decidirà qui acaba anant a Eurovisió. En Manel és un dels escollits per la cadena i participarà amb el seu nou tema 'Do it for your lover' que ja sona a ràdios com Els 40. TVE creu que el cantant de 20 anys de Sabadell pot ser una gran aposta musical."M'ha fet molta il·lusió. No m'ho hagués imaginat mai. No és una cosa que m'hagués plantejat en un principi ser candidat a anar a eurovisió", ha explicat Manel Navarro.

Es va donar a conèixer al concurs musical TEENSTAR organitzat per i Música Global. De fet, va ser l’artista guanyador de la segona edició on es va presentar amb el cover de Drake, Hold On We’re Going Home. "M'ha fet molta il·lusió. No m'ho hagués imaginat mai. No és una cosa que m'hagués plantejat en un principi ser candidat a anar a eurovisió", ha explicat Manel Navarro.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada